• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?

    U kunt de bij Centralpoint aangeschafte Apple hardware zeer eenvoudig laten registreren in DEP. In uw DEP account kunt u Centralpoint machtigen om namens uw organisatie hardware toe te voegen aan DEP. Dit doet u middels het toevoegen van het volgende DEP Reseller ID: 3642E70. Als dit is geslaagd, dan verzoeken wij u het DEP ID van uw organisatie toe te sturen naar Apple@centralpoint.nl. Als u vervolgens bij een nieuwe bestelling met Apple producten, het gratis product “APPLEDEP” toevoegt aan de bestelling, dan worden de devices automatisch geregistreerd in DEP. U ontvangt een bevestiging vanuit Apple indien de hardware succesvol is geregistreerd.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    6. Is Centralpoint veilig?
    7. Hoe maak ik een account aan?
    8. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    9. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    10. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    11. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    12. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    13. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    14. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    15. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    16. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    17. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    18. Leveren jullie internationaal?
    19. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    20. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    21. Kan ik een bestelling wijzigen?
    22. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    23. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    24. Kan ik mijn notebook upgraden?
    25. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    26. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    27. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    28. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    29. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    30. Wat zijn restockingkosten?
    31. Wat is een barebone of barebook?
    32. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    33. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    34. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    35. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    36. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    37. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    38. Wat betekent N/A
    39. Wat zijn refurbished producten?
    40. Wat is USB-C?
    41. Wat zijn refurbished producten?
    42. Wat zijn refurbished producten?
    43. Wat is DEP?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder