• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoe kan ik een order annuleren?

    Indien u een order wilt annuleren, dan kunt u per e-mail een verzoek indienen. Het adres is verkoop@centralpoint.nl. Wij zullen ons best doen om de order voor u te annuleren bij de fabrikant, dit is echter niet in alle gevallen mogelijk. Indien een order is geannuleerd, dan krijgt u altijd het volledige aankoopbedrag retour. Consumenten mogen altijd kosteloos annuleren. Voor zakelijke klanten is het mogelijk dat er restockingkosten worden berekend. Uiteraard worden deze kosten aan u ter goedkeuring voorgelegd.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    7. Wie is Centralpoint?
    8. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Mastercard en Visa
    11. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    12. Moet er worden getekend voor een levering?
    13. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    14. Is Centralpoint veilig?
    15. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    16. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    17. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    18. Hoe maak ik een account aan?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    22. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    23. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    24. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    27. Wat is DVI?
    28. Hoe werkt iDEAL?
    29. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    30. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    31. Een retournummer aanvragen
    32. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    33. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    34. Wat houdt een manco in?
    35. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    36. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint?
    37. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    38. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    39. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    40. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    41. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    42. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    43. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    44. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    45. Leveren jullie internationaal?
    46. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    47. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    48. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    49. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    50. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    51. Kan ik een bestelling wijzigen?
    52. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    53. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    54. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    55. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    56. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    57. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    58. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    59. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    60. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    61. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    62. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    63. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    64. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    65. Wat zijn restockingkosten?
    66. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    67. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    68. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    69. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    70. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    71. Kan ik een product langsbrengen?
    72. Wat betekent de status: 'geannuleerd'? (90)
    73. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    74. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    75. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    76. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    77. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    78. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint?
    79. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    80. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    81. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    82. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    83. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    84. Wat zijn refurbished producten?
    85. Wat is verwijderingsbijdrage?
    86. Wat is een deelbestelling?
    87. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    88. Wat is USB-C?
    89. Wat zijn refurbished producten?
    90. Wat zijn refurbished producten?
    91. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder