• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoe kan ik een order annuleren?

    Indien u een order wilt annuleren, dan kunt u per e-mail een verzoek indienen. Het adres is verkoop@centralpoint.nl. Wij zullen ons best doen om de order voor u te annuleren bij de fabrikant, dit is echter niet in alle gevallen mogelijk. Indien een order is geannuleerd, dan krijgt u altijd het volledige aankoopbedrag retour. Consumenten mogen altijd kosteloos annuleren. Voor zakelijke klanten is het mogelijk dat er restockingkosten worden berekend. Uiteraard worden deze kosten aan u ter goedkeuring voorgelegd.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    7. Wie is Centralpoint.nl?
    8. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    9. Mastercard en Visa
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    13. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    14. Moet er worden getekend voor een levering?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    17. Is Centralpoint.nl veilig?
    18. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    21. Hoe maak ik een account aan?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    24. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    25. Kan ik een product retourneren?
    26. Hoe werkt iDEAL?
    27. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    28. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    29. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    30. Wat is DVI?
    31. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    32. Een retournummer aanvragen
    33. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    34. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    35. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    36. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    37. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    38. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    39. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    40. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    41. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    42. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    43. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    44. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    45. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    46. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    47. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    48. Wat houdt een manco in?
    49. Leveren jullie internationaal?
    50. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    51. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    52. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    53. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    54. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    55. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    56. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    57. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    58. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    59. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    60. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    61. Kan ik een bestelling wijzigen?
    62. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    63. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    64. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    65. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    66. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    67. Krijg ik mijn geld retour?
    68. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    69. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    70. Wat zijn restockingkosten?
    71. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    72. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    73. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    74. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    75. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    76. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    77. Kan ik een product langsbrengen?
    78. Wat betekent de status: 'geannuleerd'? (90)
    79. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    80. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    81. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    82. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    83. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    84. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    85. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    86. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    87. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    88. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    89. Wat betekent ESD ?
    90. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    91. Wat zijn refurbished producten?
    92. Wat is verwijderingsbijdrage?
    93. Wat zijn refurbished producten?
    94. Wat zijn refurbished producten?
    95. Wat is een deelbestelling?
    96. Wat is precies High Service Lease
    97. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    98. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    99. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder