• live chat of Contact of bel 024 - 209 2000
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.200.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Hoe kan het dat de prijs op centralpoint soms afwijkt van een prijsvergelijker?

    Prijzen kunnen dagelijks aangepast worden. De prijzen op onze website zijn altijd de geldige prijzen. Indien je ergens anders een lagere prijs ziet, dan dat je op onze website kunt terugvinden, dan kun je altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 024 - 209 2000. Wij zullen dan proberen om de lagere prijs dan voor je te hanteren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 024 - 209 2000 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Wie is Centralpoint?
    6. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    7. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    8. Mastercard en Visa
    9. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    10. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    11. Betalen met iDEAL
    12. Is Centralpoint veilig?
    13. Moet er worden getekend voor een levering?
    14. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    15. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    16. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    17. Leveren jullie ook onder rembours?
    18. Waarom vraagt Centralpoint een vooruitbetaling?
    19. Kan ik korting krijgen op boeken?
    20. Kan ik een product retourneren?
    21. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    24. Wat is DVI?
    25. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    26. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    27. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    28. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    29. Hoe kan ik een order annuleren?
    30. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    31. Wat houdt een manco in?
    32. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    33. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    34. Hoe werkt iDEAL?
    35. Klopt de voorraad die op de website staat?
    36. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    37. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    38. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    39. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    40. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    41. Hoe handelen wij jouw ontvangen retour af?
    42. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    43. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    44. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    45. Leveren jullie internationaal?
    46. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    47. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    48. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    49. Kun je mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    50. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    51. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    52. Bescherming tegen elektronische fraude
    53. Wat doet Pivot software op een monitor?
    54. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    55. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    56. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    57. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    58. Wat is een barebone of barebook?
    59. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    60. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    61. Wat zijn restockingkosten?
    62. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    63. Wat is een s-video signaal?
    64. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    65. Kan ik een product langsbrengen?
    66. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    67. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    68. Kan ik een product reserveren?
    69. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    70. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    71. Wat betekent ESD ?
    72. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    73. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    74. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    75. Wat zijn refurbished producten?
    76. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    77. Accepteert Centralpoint de E-bon als betaalmiddel?
    78. Wat is verwijderingsbijdrage?
    79. Wat is een deelbestelling?
    80. Wat is USB-C?
    81. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    82. Hoe werken de cashback acties?
    83. Wat zijn refurbished producten?
    84. Wat zijn refurbished producten?
    85. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    86. Hoe kan ik mijn Apple hardware toe laten voegen aan DEP?
    87. Wat is DEP?
    88. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    89. Thuiskopieheffing voor o.a. smartphones wordt verhoogd
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.200.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder