• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?

    Prijzen kunnen dagelijks aangepast worden. De prijzen op onze website zijn altijd de geldige prijzen. Indien u ergens anders een lagere prijs ziet, dan dat u op onze website kunt terugvinden, dan kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 - 4 300 300. Wij zullen dan proberen om de lagere prijs dan voor u te hanteren.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Hoe moet ik betalen?
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    11. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    12. Betalen met iDEAL
    13. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    14. Moet er worden getekend voor een levering?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    17. Is Centralpoint.nl veilig?
    18. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    19. Leveren jullie ook onder rembours?
    20. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    21. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    22. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    23. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    24. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    25. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    26. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    27. Kan ik een product retourneren?
    28. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    29. Hoe werkt iDEAL?
    30. Wat is PayPal?
    31. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    32. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    33. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    34. Wat is DVI?
    35. Kan ik korting krijgen op boeken?
    36. Hoe kan ik een order annuleren?
    37. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    38. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    39. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    40. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    41. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    42. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    43. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    44. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    45. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    46. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    47. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    48. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    49. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    50. Leveren jullie internationaal?
    51. Wat houdt een manco in?
    52. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    53. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    54. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    55. Bescherming tegen elektronische fraude
    56. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    57. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    58. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    59. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    60. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    61. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    62. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    63. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    64. Krijg ik mijn geld retour?
    65. Wat is een barebone of barebook?
    66. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    67. Wat doet Pivot software op een monitor?
    68. Wat zijn restockingkosten?
    69. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    70. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    71. Kan ik een product langsbrengen?
    72. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    73. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    74. Wat is een s-video signaal?
    75. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    76. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    77. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    78. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    79. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    80. Kan ik een product reserveren?
    81. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    82. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    83. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    84. Wat betekent ESD ?
    85. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    86. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    87. Wat zijn refurbished producten?
    88. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    89. Hoe werken de cashback acties?
    90. Wat is verwijderingsbijdrage?
    91. Wat zijn refurbished producten?
    92. Wat is een deelbestelling?
    93. Wat zijn refurbished producten?
    94. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    95. Wat is precies High Service Lease
    96. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    97. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    98. Mijn lease apparaat is defect. Wat nu?
    99. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    100. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder