• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?

    1) Nadat uw zending door is ontvangen volgt er een controle
    2) Wij controleren of er is voldaan aan de richtlijnen, of de aangevraagde producten ook daadwerkelijk de producten zijn welke zijn opgestuurd en er geen sprake is van producten welke fysieke schade hebben ten gevolge van foutief gebruik
    3) Bij goedkeuring van uw aanvraag volgt er een creditering waarbij wij zo snel mogelijk zorgen dat het geld terug op uw rekening wordt gestort.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Hoe moet ik betalen?
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    7. Wie is Centralpoint.nl?
    8. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    9. Mastercard en Visa
    10. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    11. Hoe kan ik achteraf betalen?
    12. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    13. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    14. Betalen met iDEAL
    15. Moet er worden getekend voor een levering?
    16. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    17. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    18. Is Centralpoint.nl veilig?
    19. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    22. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    23. Hoe maak ik een account aan?
    24. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    25. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    26. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    27. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    28. Kan ik een product retourneren?
    29. Hoe werkt iDEAL?
    30. Wat is PayPal?
    31. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    32. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    33. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    34. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    35. Kan ik korting krijgen op boeken?
    36. Hoe kan ik een order annuleren?
    37. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    38. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    39. Een retournummer aanvragen
    40. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    41. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    42. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    43. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    44. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    45. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    46. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    47. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    48. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    49. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    50. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    51. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    52. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    53. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    54. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    55. Leveren jullie internationaal?
    56. Wat houdt een manco in?
    57. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    58. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    59. Kan ik mijn notebook upgraden?
    60. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    61. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    62. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    63. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    64. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    65. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    66. Kan ik een boek retourneren?
    67. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    68. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    69. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    70. Kan ik een bestelling wijzigen?
    71. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    72. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    73. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    74. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    75. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    76. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    77. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    78. Krijg ik mijn geld retour?
    79. Wat is een barebone of barebook?
    80. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    81. Wat doet Pivot software op een monitor?
    82. Wat zijn restockingkosten?
    83. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    84. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    85. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    86. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    87. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    88. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    89. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    90. Wat betekent de status: 'geannuleerd'? (90)
    91. Kan ik een product langsbrengen?
    92. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    93. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    94. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    95. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    96. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    97. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    98. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    99. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    100. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    101. Wat is de status van mijn retourzending?
    102. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    103. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    104. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    105. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    106. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    107. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    108. Wat betekent ESD ?
    109. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    110. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    111. Wat zijn refurbished producten?
    112. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    113. Wat betekent N/A
    114. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    115. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    116. Wat is verwijderingsbijdrage?
    117. Wat zijn refurbished producten?
    118. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    119. Wat is een deelbestelling?
    120. Wat zijn refurbished producten?
    121. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    122. Wat is precies High Service Lease
    123. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    124. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    125. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    126. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    127. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    128. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder