• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?

    1) Nadat uw zending door is ontvangen volgt er een controle
    2) Wij controleren of er is voldaan aan de richtlijnen, of de aangevraagde producten ook daadwerkelijk de producten zijn welke zijn opgestuurd en er geen sprake is van producten welke fysieke schade hebben ten gevolge van foutief gebruik
    3) Bij goedkeuring van uw aanvraag volgt er een creditering waarbij wij zo snel mogelijk zorgen dat het geld terug op uw rekening wordt gestort.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Welke vervoerder levert mijn bestelling?
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    10. Hoe kan ik achteraf betalen?
    11. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    12. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    13. Betalen met iDEAL
    14. Moet er worden getekend voor een levering?
    15. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    16. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    17. Is Centralpoint.nl veilig?
    18. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    19. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    20. Leveren jullie ook onder rembours?
    21. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    22. Hoe maak ik een account aan?
    23. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    24. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    25. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    26. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    27. Kan ik een product retourneren?
    28. Wat is PayPal?
    29. Hoe werkt iDEAL?
    30. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    31. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    32. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    33. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    34. Kan ik korting krijgen op boeken?
    35. Hoe kan ik een order annuleren?
    36. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    37. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    38. Op welk tijdstip bezorgen jullie mijn zending?
    39. Een retournummer aanvragen
    40. Hoe kan ik een retouraanvraag doen?
    41. Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
    42. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    43. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    44. Hoe kan het dat de prijs op centralpoint.nl soms afwijkt van een prijsvergelijker?
    45. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    46. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    47. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    48. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    49. Hoe kan ik iets bestellen bij Centralpoint.nl?
    50. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    51. Kan ik mijn bestellingen 's avonds laten bezorgen?
    52. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    53. Wat betekent de orderstatus: 'bestellen' (21)
    54. Wat houdt een manco in?
    55. Leveren jullie internationaal?
    56. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    57. Kan ik mijn notebook upgraden?
    58. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    59. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    60. Wat gebeurt er als de prijs van een artikel op de website wordt gewijzigd?
    61. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
    62. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    63. Moet ik mijn e-mailadres opgeven als ik een bestelling plaats?
    64. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    65. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    66. Kunt u mij vertellen wanneer een product op voorraad komt?
    67. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    68. Kan ik een boek retourneren?
    69. Krijg ik een vervangende hardware bij reparatie?
    70. Kan ik een bestelling wijzigen?
    71. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    72. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    73. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    74. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    75. Wat betekent de orderstatus: 'offerte aanvraag'? (70)
    76. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    77. Krijg ik mijn geld retour?
    78. Wat is een barebone of barebook?
    79. Mijn artikelen zijn niet op de afgesproken datum opgehaald. Wat nu?
    80. Wat doet Pivot software op een monitor?
    81. Kan ik mijn orderhistorie bekijken?
    82. Wat zijn restockingkosten?
    83. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    84. Wat gebeurt er na een retouraanvraag?
    85. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
    86. Wat betekent de orderstatus: 'credithold'? (82)
    87. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    88. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    89. Kan ik een product langsbrengen?
    90. Wat betekent de status: 'geannuleerd'? (90)
    91. Voorwaarden voor acceptatie van een retouraanvraag
    92. Wat houdt de term TCO bij een monitor in?
    93. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    94. Kan ik de levering van mijn bestelling volgen?
    95. Wat betekent orderstatus: 'verzonden-onbevestigd'? (18 of 19)
    96. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    97. Wat zijn de openingstijden van Centralpoint.nl?
    98. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    99. Kan ik een sms ontvangen wanneer mijn product verzonden wordt?
    100. Wat is de status van mijn retourzending?
    101. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    102. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    103. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    104. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    105. Kan ik mijn VVV bon gebruiken bij Centralpoint.nl?
    106. Kan een bestelling met spoed geleverd worden?
    107. Wat betekent ESD ?
    108. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    109. Hoe zit het met de samenwerking tussen Centralpoint.nl en Bol.com?
    110. Wat zijn refurbished producten?
    111. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    112. Wat betekent N/A
    113. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    114. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    115. Wat is verwijderingsbijdrage?
    116. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    117. Wat zijn refurbished producten?
    118. Wat is een deelbestelling?
    119. Wat zijn refurbished producten?
    120. Hoe kan ik de leaseovereenkomst opzeggen?
    121. Wat is precies High Service Lease
    122. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    123. Krijg ik een garantiebewijs als ik een product lease?
    124. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    125. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    126. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    127. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    128. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder