• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • 3
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Heeft Centralpoint.nl een showroom?

    Centralpoint.nl heeft geen showroom. U kunt alle producten op onze website bekijken. Bij onze productzoeker kunt u het product invoeren welke u wilt bekijken. Onze website toont dan al het beschikbare beeldmateriaal. In sommige gevallen is er geen beeldmateriaal beschikbaar. U kunt dan het beste op de website van de betreffende fabrikant het product bekijken.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Wie is Centralpoint.nl?
    3. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    4. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    5. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    6. Moet er worden getekend voor een levering?
    7. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    8. Is Centralpoint.nl veilig?
    9. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    10. Leveren jullie ook onder rembours?
    11. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    12. Kan ik een product retourneren?
    13. Wat is PayPal?
    14. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    15. Kan ik korting krijgen op boeken?
    16. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    17. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    18. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    19. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    20. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    21. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    22. Wat houdt een manco in?
    23. Wat is het bezoek adres van Centralpoint.nl?
    24. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    25. Bescherming tegen elektronische fraude
    26. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    27. Krijg ik mijn geld retour?
    28. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    29. Wat zijn restockingkosten?
    30. Kan ik een product langsbrengen?
    31. Wat gebeurt er met mijn order wanneer de prijs van het product is gedaald of gestegen?
    32. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    33. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    34. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    35. Heeft Centralpoint.nl een RSS feed ?
    36. Wat is precies High Service Lease
    37. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    38. Wanneer loopt de leaseperiode af?
    39. Wat zijn mijn opties aan het einde van de leaseperiode?
    40. Kan ik upgraden naar een nieuw leaseproduct?
    41. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    42. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    43. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder