• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • 1
    Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Heeft Centralpoint een showroom?

    Centralpoint heeft geen showroom. U kunt alle producten op onze website bekijken. Bij onze productzoeker kunt u het product invoeren welke u wilt bekijken. Onze website toont dan al het beschikbare beeldmateriaal. In sommige gevallen is er geen beeldmateriaal beschikbaar. U kunt dan het beste op de website van de betreffende fabrikant het product bekijken.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    2. Wie is Centralpoint?
    3. Wanneer kan ik een retouraanvraag doen?
    4. Moet er worden getekend voor een levering?
    5. Is Centralpoint veilig?
    6. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    7. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    8. Leveren jullie ook onder rembours?
    9. Kan ik korting krijgen op boeken?
    10. Kan ik een product retourneren?
    11. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    12. Hoe kan ik een kopie van de factuur aanvragen?
    13. Wat houdt een manco in?
    14. Wat betekent de status: 'verzonden'? (60)
    15. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    16. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    17. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    18. Wat is het bezoek adres van Centralpoint?
    19. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    20. Bescherming tegen elektronische fraude
    21. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    22. Wat betekent de status 'offerte'? (75)
    23. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    24. Wat zijn restockingkosten?
    25. Kan ik mijn openstaande tegoed verrekenen met een nieuwe order?
    26. Heeft Centralpoint een inpakservice?
    27. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    28. Heeft Centralpoint een RSS feed ?
    29. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    30. Wat is USB-C?
    31. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.900.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder