• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?

    Sinds 1 februari 2001 is de wet "kopen op afstand" van kracht. Door deze wet hebben consumenten een sterkere rechtspositie gekregen, dus ook als het om kopen via internet gaat. Volgens de wet is er van kopen op afstand sprake wanneer consument en verkoper elkaar bij de aankoop niet hebben gezien.

    Als consument (particuliere aankoop) heeft u het recht de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. U bent verplicht zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Het product mag slechts in die mate geopend of gebruikt zijn voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. Indien u van de afkoelingsperiode gebruik maakt, dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking te retourneren, conform de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies. De portokosten voor het terugsturen dienen door de klant zelf betaald te worden. Bij het annuleren van uw bestelling berekenen wij geen annuleringskosten. Terugbetaling van het volledige aankoopbedrag (inclusief verzendkosten) zal zo snel mogelijk na herroeping van de overeenkomst plaatsvinden, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de terugzending of herroeping.

    De afkoelingsperiode (herroepingsrecht) geldt niet in de volgende gevallen:



    Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kunt u binnen de termijn van 14 dagen nadat u de producten heeft ontvangen een retouraanvraag doen via onze retourprocedure, of u kunt ons binnen de herroeping termijn het modelformulier voor herroeping toe sturen. Dit formulier vindt u bij de bestelling en in onze algemene voorwaarden via https://www.centralpoint.nl/pdf/Algemene_Voorwaarden_Consumenten.pdf. Na de melding heeft u nogmaals 14 dagen om de producten terug te sturen.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Hoe zit het met de garantie als een product defect gaat?
    6. Hoe kan ik achteraf betalen?
    7. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    8. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    9. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    10. Is Centralpoint.nl veilig?
    11. Wat gebeurt er als een artikel dat ik heb besteld niet meer verkrijgbaar is?
    12. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    13. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    14. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    17. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    18. Kan ik korting krijgen op boeken?
    19. Ik heb een bestelling geplaatst via de telefoon. Kan ik nu op de website inloggen?
    20. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    21. Klopt de voorraad die op uw website staat?
    22. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    23. Wat houdt de helderheid van een monitor in?
    24. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    25. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb de zending is nog niet aangekomen?
    26. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    27. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    28. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    29. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    30. Wat is een barebone of barebook?
    31. Kan ik met een conflict terecht bij een Geschillencommissie?
    32. Heeft Centralpoint.nl een inpakservice?
    33. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    34. Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?
    35. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    36. Wat zijn refurbished producten?
    37. Accepteert Centralpoint.nl de E-bon als betaalmiddel?
    38. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    39. Is Centralpoint.nl lid van Brancheorganisatie ICTWaarborg ?
    40. Wat zijn refurbished producten?
    41. Wat zijn refurbished producten?
    42. Wat is precies High Service Lease
    43. Is leasen bij Centralpoint altijd mogelijk?
    44. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    45. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder