• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?

    In onze dienstencatalogus vindt u omschrijving van de diensten die wij als Centralpoint in samenwerking met diverse gekwalificeerde Business Partners uitvoeren. Centralpoint Business Solutions biedt u een ruime keuze in logistieke, technische en onderhoudsdiensten, zodat uw organisatie en uw medewerkers de zekerheid hebben dat zij altijd de beschikking hebben over de juiste apparatuur op de juiste plaats en op de juiste tijd. Het aanschaffen van IT-hardware moet vooral snel, eenvoudig en zonder vertraging en kans op fouten plaatsvinden. Kiezen voor een merkonafhankelijke totaalleverancier zoals Centralpoint Business Solutions zorgt ervoor dat u al uw ICT-hardware aankopen kunt beleggen bij één contractpartner. Mocht u diensten zoeken die niet beschreven staan, extra informatie wensen over een dienst of wilt u een offerte, neemt u dan contact op met uw vaste klantenteam.

    Diverse adviezen
    Naast het geven van advies over hardware, adviseert Centralpoint u graag over de vele verschillende mogelijkheden om op de meest voordelige manier software licenties aan te schaffen en eventueel jaarlijks te vernieuwen. Met onze adviezen besparen wij u jaarlijks aantoonbaar veel geld.

    Hardcopy
    Wilt u graag een hardcopy exemplaar van de dienstencatalogus ontvangen, stuur dan een e-mail naar bs@centralpoint.nl en wij sturen u er een op.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    4. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    8. Mastercard en Visa
    9. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    10. Is Centralpoint veilig?
    11. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    12. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    13. Leveren jullie ook onder rembours?
    14. Kan ik korting krijgen op boeken?
    15. Kan ik een product retourneren?
    16. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    19. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    20. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    21. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    22. Wat is DVI?
    23. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    24. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    25. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    26. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    27. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    28. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    29. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    30. Leveren jullie internationaal?
    31. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    32. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    33. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    34. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    35. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    36. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    37. Kan ik mijn notebook upgraden?
    38. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    39. Wat doet Pivot software op een monitor?
    40. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    41. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    42. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    43. Wat is een barebone of barebook?
    44. Wat zijn restockingkosten?
    45. Wat is de status van mijn retourzending?
    46. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    47. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    48. Wat zijn refurbished producten?
    49. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    50. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    51. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    52. Wat is USB-C?
    53. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    54. Wat zijn refurbished producten?
    55. Wat zijn refurbished producten?
    56. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    57. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    58. Wat is DEP?
    59. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    60. Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder