• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Geeft Centralpoint.nl ook advies over implementatie?

    In onze dienstencatalogus vindt u omschrijving van de diensten die wij als Centralpoint in samenwerking met diverse gekwalificeerde Business Partners uitvoeren. Centralpoint Business Solutions biedt u een ruime keuze in logistieke, technische en onderhoudsdiensten, zodat uw organisatie en uw medewerkers de zekerheid hebben dat zij altijd de beschikking hebben over de juiste apparatuur op de juiste plaats en op de juiste tijd. Het aanschaffen van IT-hardware moet vooral snel, eenvoudig en zonder vertraging en kans op fouten plaatsvinden. Kiezen voor een merkonafhankelijke totaalleverancier zoals Centralpoint Business Solutions zorgt ervoor dat u al uw ICT-hardware aankopen kunt beleggen bij één contractpartner. Mocht u diensten zoeken die niet beschreven staan, extra informatie wensen over een dienst of wilt u een offerte, neemt u dan contact op met uw vaste klantenteam.

    Diverse adviezen
    Naast het geven van advies over hardware, adviseert Centralpoint u graag over de vele verschillende mogelijkheden om op de meest voordelige manier software licenties aan te schaffen en eventueel jaarlijks te vernieuwen. Met onze adviezen besparen wij u jaarlijks aantoonbaar veel geld.

    Hardcopy
    Wilt u graag een hardcopy exemplaar van de dienstencatalogus ontvangen, stuur dan een e-mail naar bs@centralpoint.nl en wij sturen u er een op.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 18:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint.nl bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint.nl?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Mastercard en Visa
    9. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    12. Is Centralpoint.nl veilig?
    13. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    14. Leveren jullie ook onder rembours?
    15. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    16. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    17. Kan ik een product retourneren?
    18. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    19. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    20. Kan ik korting krijgen op boeken?
    21. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    22. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    23. Wat is PayPal?
    24. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    25. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    26. Wat is DVI?
    27. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    28. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    29. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    30. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    31. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    32. Leveren jullie internationaal?
    33. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    34. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    35. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    36. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    37. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    38. Kan ik mijn notebook upgraden?
    39. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    40. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    41. Krijg ik mijn geld retour?
    42. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    43. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    44. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    45. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    46. Wat is een barebone of barebook?
    47. Wat zijn restockingkosten?
    48. Wat doet Pivot software op een monitor?
    49. Kan ik een product langsbrengen?
    50. Wat is de status van mijn retourzending?
    51. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    52. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    53. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint.nl?
    54. Hoe kan ik chatten met Centralpoint.nl?
    55. Wat zijn refurbished producten?
    56. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    57. Wat zijn refurbished producten?
    58. Wat zijn refurbished producten?
    59. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    60. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    61. Wat is USB-C?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder