• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €25,-
  • meer dan 1.900.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?

    In onze dienstencatalogus vindt u omschrijving van de diensten die wij als Centralpoint in samenwerking met diverse gekwalificeerde Business Partners uitvoeren. Centralpoint Business Solutions biedt u een ruime keuze in logistieke, technische en onderhoudsdiensten, zodat uw organisatie en uw medewerkers de zekerheid hebben dat zij altijd de beschikking hebben over de juiste apparatuur op de juiste plaats en op de juiste tijd. Het aanschaffen van IT-hardware moet vooral snel, eenvoudig en zonder vertraging en kans op fouten plaatsvinden. Kiezen voor een merkonafhankelijke totaalleverancier zoals Centralpoint Business Solutions zorgt ervoor dat u al uw ICT-hardware aankopen kunt beleggen bij één contractpartner. Mocht u diensten zoeken die niet beschreven staan, extra informatie wensen over een dienst of wilt u een offerte, neemt u dan contact op met uw vaste klantenteam.

    Diverse adviezen
    Naast het geven van advies over hardware, adviseert Centralpoint u graag over de vele verschillende mogelijkheden om op de meest voordelige manier software licenties aan te schaffen en eventueel jaarlijks te vernieuwen. Met onze adviezen besparen wij u jaarlijks aantoonbaar veel geld.

    Hardcopy
    Wilt u graag een hardcopy exemplaar van de dienstencatalogus ontvangen, stuur dan een e-mail naar bs@centralpoint.nl en wij sturen u er een op.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Brengt Centralpoint bezorgkosten (verzendkosten) in rekening?
    3. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    4. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    5. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    6. Wie is Centralpoint?
    7. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    8. Welke voordelen kunnen jullie mij opleveren?
    9. Mastercard en Visa
    10. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
    11. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint?
    12. Is Centralpoint veilig?
    13. Wat betekent 'verzonden distri'? (25)
    14. Leveren jullie ook onder rembours?
    15. Mogen er pixels stuks zijn op een LCD monitor?
    16. Kan ik een product retourneren?
    17. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    18. Waar kan ik de zending het beste laten bezorgen?
    19. Kan ik korting krijgen op boeken?
    20. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    21. Retail of Bulk verpakking, wat is het verschil?
    22. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    23. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    24. Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?
    25. Wat is PayPal?
    26. Wat is DVI?
    27. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    28. Kan ik als overheidsinstelling op rekening kopen?
    29. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    30. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    31. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint?
    32. Leveren jullie internationaal?
    33. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    34. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    35. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    36. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    37. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    38. Kan ik mijn notebook upgraden?
    39. Wat betekent de status: 'deellevering'? (30)
    40. Wat is het verschil tussen LCD en Plasma?
    41. Ik beschik over HP special pricing. Kan ik bij jullie voor deze prijs bestellen?
    42. Licentieaanduidingen voor Microsoft Office-suites
    43. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    44. Wat zijn restockingkosten?
    45. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    46. Wat doet Pivot software op een monitor?
    47. Wat is een barebone of barebook?
    48. Kan ik een product langsbrengen?
    49. Wat is de status van mijn retourzending?
    50. Is er een overzicht van emailadressen van Centralpoint?
    51. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    52. Is er een overzicht van e-mailadressen van Centralpoint?
    53. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    54. Wat zijn refurbished producten?
    55. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    56. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    57. Worden de prijzen incl. btw of excl. btw vermeld?
    58. Wat is USB-C?
    59. Wat zijn refurbished producten?
    60. Wat zijn refurbished producten?
    61. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder