• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 2.000.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?

    Nee, wij bezorgen niet buiten Nederland. Wel kunt u bij ons vanuit het buitenland (maar binnen de EU) een bestelling plaatsen. U dient tijdens het bestelproces een afleveradres in Nederland op te geven. Van buiten de EU kunt u helaas geen bestelling bij ons plaatsen.



    Hiermee voldoen wij aan de Europese Verordening Geoblocking.



    Wilt u producten in België laten bezorgen? Plaats dan uw bestelling op onze Belgische website www.centralpoint.be. Daar zijn ook Belgisch gelokaliseerde producten te bestellen, zoals laptops met een Azertytoetsenbord en Franstalige software.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Is Centralpoint veilig?
    6. Leveren jullie ook onder rembours?
    7. Kan ik korting krijgen op boeken?
    8. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    9. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    10. Wat is DVI?
    11. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    12. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    13. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    14. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    15. Leveren jullie internationaal?
    16. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    17. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    18. Kan ik mijn notebook upgraden?
    19. Wat doet Pivot software op een monitor?
    20. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    21. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    22. Wat is een barebone of barebook?
    23. Wat is de status van mijn retourzending?
    24. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    25. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    26. Wat zijn refurbished producten?
    27. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    28. Wat is USB-C?
    29. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    30. Wat zijn refurbished producten?
    31. Wat zijn refurbished producten?
    32. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    33. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    34. Wat is DEP?
    35. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder