• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • altijd gratis verzending
  • meer dan 1.900.000 producten
  • voor bedrijven & organisaties
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Klantenservice

    Veelgestelde vragen.
    Doorzoek onze FAQ-sectie.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 of via WhatsApp (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)

    live chat

    Bezorgt Centralpoint ook in het buitenland?

    Nee, wij bezorgen niet buiten Nederland. Wel kunt u bij ons vanuit het buitenland (maar binnen de EU) een bestelling plaatsen. U dient tijdens het bestelproces een afleveradres in Nederland op te geven. Van buiten de EU kunt u helaas geen bestelling bij ons plaatsen.



    Hiermee voldoen wij aan de Europese Verordening Geoblocking.



    Wilt u producten in België laten bezorgen? Plaats dan uw bestelling op onze Belgische website www.centralpoint.be. Daar zijn ook Belgisch gelokaliseerde producten te bestellen, zoals laptops met een Azertytoetsenbord en Franstalige software.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 088 - 4 300 300 (werkdagen 08:30 / 17:30 uur)
    live chat

    Suggesties
    1. Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    4. Wie is Centralpoint?
    5. Is Centralpoint veilig?
    6. Leveren jullie ook onder rembours?
    7. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    8. Kan ik korting krijgen op boeken?
    9. Waar komt de productinformatie op de website vandaan?
    10. Wat is DVI?
    11. Hoe handelen wij uw ontvangen retour af?
    12. Kan ik een afspraak maken met een accountmanager?
    13. Leveren jullie internationaal?
    14. Kunt u ook op een postbus afleveren?
    15. Hoe kan ik de status van mijn order nagaan?
    16. Ik heb een bestelling geplaatst maar geen bevestiging gekregen?
    17. Hoe kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
    18. Kan ik mijn notebook upgraden?
    19. Mijn notebook geeft aan dat er minder geheugen in zit dan ik had verwacht
    20. Wat doet Pivot software op een monitor?
    21. Wat betekent de orderstatus: 'nieuw'? (01)
    22. Wat is een barebone of barebook?
    23. Wat is de status van mijn retourzending?
    24. Geeft Centralpoint ook advies over implementatie?
    25. Wat zijn refurbished producten?
    26. Hoe kan ik chatten met Centralpoint?
    27. Kan ik ook contact opnemen via whatsapp ?
    28. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten? (zakelijke kopers)
    29. Wat is USB-C?
    30. Wat zijn refurbished producten?
    31. Wat zijn refurbished producten?
    32. Is Centralpoint compliant aan de GDPR wetgeving?
    33. Kan ik mijn gegevens downloaden of inzien? (recht van inzage)
    34. Wat is DEP?
    35. Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder