• live chat of Contact of bel 088 - 4 300 300
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • Zoeken
  • Contact
  • Winkelwagen
  • Winkelwagen
  • Gratis
    verzending
    Schrijf een review en win een waardebon t.w.v. €100,-
    Categorie: desktop publishing
    105,-excl. btw 127,05incl. btw
    Bericht mij bij voorraad
    Verwachte voorraad datum:
    vrijdag 20 oktober 2017
    Gratis Verzending!
    ook beschikbaar bij Centralpoint.be Dit product is ook beschikbaar in Belgie
    Niet op voorraad
    Verwachte voorraad datum:
    vrijdag 20 oktober 2017
    Ontvang een bericht als dit product op voorraad is
    Stuur ook een sms
    Microsoft S26-01979 desktop publishing

    Microsoft desktop publishing: OneNote 2007 (NO)

    Productcode: S26-01979  |  EAN/UPC: 0882224155397
  • Terug naar boven
  • Productinformatie
  • Specificaties
  • Speciale acties
  • Youtube
  • Reviews
  • productinformatie

    Productbeschrijving

    Microsoft desktop publishing: OneNote 2007 (NO) kenmerken

    Office OneNote 2007 is een digitaal notitieblok dat gebruikers één plek biedt voor hun notities en gegevens. Ook is er een krachtige zoekfunctie om snel de gewenste informatie te vinden en gebruiksvriendelijke gedeelde notitieblokken waarmee de hoeveelheid informatie binnen de perken kan worden gehouden en er effectiever kan worden samengewerkt.

    In tegenstelling tot papieren systemen, programma's voor tekstverwerking, e-mailsystemen of andere productiviteitbevorderende programma's biedt Office OneNote 2007 de ruimte voor het verzamelen en ordenen van tekst, afbeeldingen, digitale handgeschreven informatie, audio- en video-opnamen, en meer — dit alles in één digitaal notitieblok op de computer. Met Office OneNote 2007 kunt u uw productiviteit verhogen doordat u de gewenste informatie altijd binnen handbereik hebt en u minder tijd verliest aan het zoeken naar informatie in e-mailberichten, notities op papier, bestandsmappen of op afdrukken.

    Office OneNote 2007 is een geïntegreerd onderdeel van het 2007 Microsoft Office-systeem waarmee u op eenvoudige wijze efficiënter en effectiever notities en informatie kunt verzamelen, organiseren, zoeken en delen. Met de krachtige zoekmogelijkheden kunt u tekst in afbeeldingen vinden en met de gebruiksvriendelijke hulpmiddelen voor samenwerking kunnen teams deze informatie zowel online als offline in gedeelde notitieblokken gebruiken.

    Aangezien u al uw informatie direct bij de hand hebt, voorkomt u met Office OneNote 2007 dat u overspoeld raakt met informatie, kunt u efficiënter samenwerken met anderen en bent u altijd op de hoogte van de laatste taken, planningen en teamgegevens. Dankzij de vertrouwde vormgeving van het Microsoft Office-systeem is het vanzelfsprekend om meteen met het programma aan de slag te gaan en kunt u tijd en kosten voor training tot een minimum beperken.

    Alle gegevens op een centrale plaats verzamelen

    Met de hoeveelheid informatie die op u afkomt —en in zoveel verschillende vormen— hebt u één plek nodig waar u alles kunt verzamelen plus een hulpmiddel dat flexibel genoeg is om dit allemaal aan te kunnen. Anders kan het wel eens gebeuren dat informatie die u had kunnen gebruiken om tot een betere besluitvorming te komen of om efficiënter te werken, verloren gaat of moeilijk terug te vinden is.

    Notities maken op papier en deze later uitwerken, kan een tijdrovend en naar klusje zijn. Papieren notitieblokken raken kwijt, u kunt ze niet makkelijk delen met anderen en ze zijn feitelijk slechts geschikt voor één gegevenstype: handgeschreven notities. Aangezien de meeste mensen geen manier weten voor het digitaal vastleggen van ongestructureerde informatie, wordt er vaak informatie van internet afgedrukt, opgeslagen in bestandsmappen of bewaard in of op bureaus. Het gevolg is dat u de informatie later niet altijd kunt terugvinden en er bovendien niet bij kunt wanneer u niet ter plaatse bent. En delen met anderen kan een hele toer zijn; mensen gebruiken standaard e-mail voor het delen van bestanden en het uitwisselen van informatie, en vaak is het lastig om erachter te komen wat precies te bedoeling is zonder ellenlange e-mails te lezen.

    Office OneNote 2007 biedt u een oplossing in de vorm van een flexibel softwareprogramma waarmee u praktisch alle gegevenstypen op één centrale plaats kunt verzamelen. Als u al uw informatie paraat hebt, bent u beter in staat om tot gefundeerde besluiten te komen.

    - Alle informatie centraal beheren, zoals allerlei notities, afbeeldingen, documenten, bestanden uit andere programma's van het Microsoft Office-systeem en informatierijke media. Deze kunt u vervolgens ordenen zoals u het graag wilt.
    - Intellectueel eigendom beschermen en niet meer denken aan het opslaan van voorgaande versies of het maken van back-ups van de informatie; hier zorgt Office OneNote 2007 voor.
    - Notuleren in Office OneNote 2007 en zo een actuele opslagbibliotheek maken voor groepsbesluiten en brainstormsessies. Dit bevordert de continuïteit en biedt een context voor de volgende bijeenkomsten.
    - Alle details van gesprekken met klanten en vergaderingen vastleggen door getypte of handgeschreven notities te synchroniseren met audio- en video-opnamen in Office OneNote 2007.
    - Informatie verzamelen op uw Microsoft Windows Mobile-apparaten, zoals notities, opnamen en afbeeldingen, en deze overbrengen naar Office OneNote 2007.
    - De Office OneNote 2007-API's (Application Programming Interface) voor exporteren benutten om moeiteloos informatie uit OneNote 2007 over te brengen naar de systemen van uw bedrijf. Met deze methode voorkomt u fouten en tijdverlies, aangezien u niet steeds dezelfde gegevens in verschillende systemen hoeft in te voeren.
    - Informatie kopiëren, plakken of afdrukken van en naar andere programma’s uit het 2007 Microsoft Office-systeem, waaronder Word, Excel, Outlook en PowerPoint.
    - Tekenhulpmiddelen en tabellen in Office OneNote 2007 gebruiken om informatie van commentaar te voorzien, en moeiteloos te ordenen en te beheren.

    Snel de gewenste gegevens vinden

    Het vinden van informatie die u nodig hebt voor uw werk kan veel tijd in beslag nemen. Zoeken naar gegevens in notities op papier, in bestandsmappen, computerbestanden of netwerkshares vermindert de tijd die u aan uw werk kunt besteden en de positieve bijdrage die u aan uw bedrijf kunt leveren. De tijd die u besteedt aan zoeken, kunt u niet tegelijktijd besteden aan werken.

    Met Office OneNote 2007 kunt u de gewenste informatie moeiteloos en vliegensvlug vinden. Wanneer u met Office OneNote 2007 werkt, hoeft u niet te raden naar de locatie van belangrijke informatie, aangezien alles zich in hetzelfde programma bevindt. Geen geklik meer in bestandsmappen en geblader door de pagina's van papieren notitieblokken op zoek naar de gewenste gegevens. In plaats daarvan kunt u met krachtige zoekfuncties snel vinden wat u zoekt.

    Office OneNote 2007 biedt u ook de mogelijkheid om te zoeken in verschillende typen inhoud, zoals tekst in gescande documenten of afbeeldingen. Hoe makkelijker de toegang tot de feiten, des te gefundeerder de beslissingen die u en uw teamgenoten kunnen nemen. Met Office OneNote 2007 zoekt en vindt u snel trefwoorden in tekst en afbeeldingen.

    - Snel zoeken op trefwoorden in tekst, afbeeldingen en audio-opnamen die in Office OneNote 2007 zijn gemaakt.
    - Zoekresultaten met hyperlinks weergeven in een overzichtsvenster. Eén keer klikken en u krijgt de relevante resultaten te zien.
    - Alle geopende notitieblokken tegelijkertijd weergeven, notities moeiteloos schikken en herschikken met slepen en neerzetten, en hyperlinks toevoegen aan andere pagina's in uw notitieblok om snel relevante inhoud te vinden.
    - Taken makkelijk beheren met tweerichtingssynchronisatie tussen Office OneNote 2007 enerzijds en de 2003- en 2007-versies van Microsoft Office Outlook anderzijds.
    - Notities en andere gegevens koppelen aan specifieke contactpersonen in Office Outlook 2007 of Outlook 2003, zodat u zich optimaal kunt voorbereiden op besprekingen en informatie snel kunt terughalen.
    - Notities markeren met notitievlaggen. Dit zijn visueel geavanceerde pictogrammen aan de hand waarvan u makkelijk kunt terugkeren naar herinneringen, taken en andere actiepunten.

    Effectiever samenwerken

    Met teamleden op verschillende locaties die bovendien aan meerdere projecten werken, kunnen communicatie, coördinatie en het delen van informatie grote invloed hebben op de effectiviteit en productiviteit van de groep. Teams vertrouwen voor het delen van bestanden en informatie vaak volledig op e-mail, met de kans dat er verschillende bestandsversies en uitpuilende postvakken ontstaan. Taken, actiepunten, agenda's en knelpunten die zijn opgeslagen in statische documenten of systemen voor documentbeheer, zijn niet makkelijk bij te werken, bij te houden en niet altijd even toegankelijk. Daarbij kunnen meerdere mensen niet gelijktijdig aan dezelfde gegevens werken. Als een ieder voor zich informatie opslaat en bijhoudt, wordt het lastig om alle teamleden op hetzelfde moment met de neuzen dezelfde kant op te krijgen.

    Office OneNote 2007 bevordert de samenwerking tussen mensen door belemmeringen weg te nemen die zich voordoen met geïsoleerde gegevens in notities op papier, in bestandsmappen of op de computer van een van de teamleden. Het wordt veel eenvoudiger voor groepen om informatie te delen, productiever te werken en om projecten, problemen en doelstellingen efficiënt bij te houden.

    - In hetzelfde notitieblok (online of offline) samenwerken door gebruik te maken van gedeelde notitieblokken. Office OneNote 2007 beheert de wijzigingen die in het notitieblok worden aangebracht, waardoor versiebeheer en het uploaden van wijzigingen tot het verleden behoren.
    - Een kennisdatabase samenstellen voor het team, zodat iedereen toegang heeft tot dezelfde informatie. Op deze manier kunnen nieuwe teamleden zich snel inwerken en wordt voorkomen dat het wiel opnieuw wordt uitgevonden.
    - Notities delen met anderen die Office OneNote 2007 niet gebruiken. U doet dit door HTML-bestanden in e-mailberichten te versturen of door OneNote 2007-documenten op internet of intranetsites te publiceren.
    - Zelf bepalen welke notitieblokken u met teamgenoten deelt en welke u voor uzelf houdt. Gebruik wachtwoordbeveiliging om u ervan te verzekeren dat alleen bevoegden toegang krijgen.
    - Office OneNote 2007 benutten als gedeeld digitaal whiteboard. Hierdoor kunnen virtuele teams samenwerken in realtime en dezelfde set notities gelijktijdig weergeven en bewerken.

    Microsoft OneNote 2007 (NO), Doos, CD, 500 MB, 256 MB, Intel Pentium 500MHz, PC

    Specificaties

    Microsoft desktop publishing: OneNote 2007 (NO) specificaties
    Kenmerken
    Ondersteunde mediatypen CD
    Softwaretype Doos
    Aantal licenties 1 gebruiker(s)
    Minimale systeemeisen
    Minimale processor Intel Pentium 500MHz
    Minimaal benodigde schijfruimte 500 MB
    Minimale RAM 256 MB
    Overige specificaties
    Compatibele besturingssystemen Microsoft Windows XP Service Pack (SP) 2 +
    Microsoft Windows Server 2003
    Platform PC

    Youtube

    Plaats nu uw video op de site van Centralpoint.nl

    Heeft u een video van dit product op Youtube staan of gespot?
    Plaats hem dan nu op de site van Centralpoint.nl. Lees meer

    Plaats Youtube Video

    Reviews (0)

    Gemiddelde score op basis van 0 reviews Schrijf een review en win een waardebon t.w.v. €100,-
    OneNote 2007 (NO)
    Microsoft
    Microsoft
    127.05 EUR new
    Office OneNote 2007 is een digitaal notitieblok dat gebruikers één plek biedt voor hun notities en gegevens. Ook is er een krachtige zoekfunctie om snel de gewenste informatie te vinden en gebruiksvriendelijke gedeelde notitieblokken waarmee de hoeveelheid informatie binnen de perken kan worden gehouden en er effectiever kan worden samengewerkt.

    In tegenstelling tot papieren systemen, programma's voor tekstverwerking, e-mailsystemen of andere productiviteitbevorderende programma's biedt Office OneNote 2007 de ruimte voor het verzamelen en ordenen van tekst, afbeeldingen, digitale handgeschreven informatie, audio- en video-opnamen, en meer — dit alles in één digitaal notitieblok op de computer. Met Office OneNote 2007 kunt u uw productiviteit verhogen doordat u de gewenste informatie altijd binnen handbereik hebt en u minder tijd verliest aan het zoeken naar informatie in e-mailberichten, notities op papier, bestandsmappen of op afdrukken.

    Office OneNote 2007 is een geïntegreerd onderdeel van het 2007 Microsoft Office-systeem waarmee u op eenvoudige wijze efficiënter en effectiever notities en informatie kunt verzamelen, organiseren, zoeken en delen. Met de krachtige zoekmogelijkheden kunt u tekst in afbeeldingen vinden en met de gebruiksvriendelijke hulpmiddelen voor samenwerking kunnen teams deze informatie zowel online als offline in gedeelde notitieblokken gebruiken.

    Aangezien u al uw informatie direct bij de hand hebt, voorkomt u met Office OneNote 2007 dat u overspoeld raakt met informatie, kunt u efficiënter samenwerken met anderen en bent u altijd op de hoogte van de laatste taken, planningen en teamgegevens. Dankzij de vertrouwde vormgeving van het Microsoft Office-systeem is het vanzelfsprekend om meteen met het programma aan de slag te gaan en kunt u tijd en kosten voor training tot een minimum beperken.

    Alle gegevens op een centrale plaats verzamelen

    Met de hoeveelheid informatie die op u afkomt —en in zoveel verschillende vormen— hebt u één plek nodig waar u alles kunt verzamelen plus een hulpmiddel dat flexibel genoeg is om dit allemaal aan te kunnen. Anders kan het wel eens gebeuren dat informatie die u had kunnen gebruiken om tot een betere besluitvorming te komen of om efficiënter te werken, verloren gaat of moeilijk terug te vinden is.

    Notities maken op papier en deze later uitwerken, kan een tijdrovend en naar klusje zijn. Papieren notitieblokken raken kwijt, u kunt ze niet makkelijk delen met anderen en ze zijn feitelijk slechts geschikt voor één gegevenstype: handgeschreven notities. Aangezien de meeste mensen geen manier weten voor het digitaal vastleggen van ongestructureerde informatie, wordt er vaak informatie van internet afgedrukt, opgeslagen in bestandsmappen of bewaard in of op bureaus. Het gevolg is dat u de informatie later niet altijd kunt terugvinden en er bovendien niet bij kunt wanneer u niet ter plaatse bent. En delen met anderen kan een hele toer zijn; mensen gebruiken standaard e-mail voor het delen van bestanden en het uitwisselen van informatie, en vaak is het lastig om erachter te komen wat precies te bedoeling is zonder ellenlange e-mails te lezen.

    Office OneNote 2007 biedt u een oplossing in de vorm van een flexibel softwareprogramma waarmee u praktisch alle gegevenstypen op één centrale plaats kunt verzamelen. Als u al uw informatie paraat hebt, bent u beter in staat om tot gefundeerde besluiten te komen.

    - Alle informatie centraal beheren, zoals allerlei notities, afbeeldingen, documenten, bestanden uit andere programma's van het Microsoft Office-systeem en informatierijke media. Deze kunt u vervolgens ordenen zoals u het graag wilt.
    - Intellectueel eigendom beschermen en niet meer denken aan het opslaan van voorgaande versies of het maken van back-ups van de informatie; hier zorgt Office OneNote 2007 voor.
    - Notuleren in Office OneNote 2007 en zo een actuele opslagbibliotheek maken voor groepsbesluiten en brainstormsessies. Dit bevordert de continuïteit en biedt een context voor de volgende bijeenkomsten.
    - Alle details van gesprekken met klanten en vergaderingen vastleggen door getypte of handgeschreven notities te synchroniseren met audio- en video-opnamen in Office OneNote 2007.
    - Informatie verzamelen op uw Microsoft Windows Mobile-apparaten, zoals notities, opnamen en afbeeldingen, en deze overbrengen naar Office OneNote 2007.
    - De Office OneNote 2007-API's (Application Programming Interface) voor exporteren benutten om moeiteloos informatie uit OneNote 2007 over te brengen naar de systemen van uw bedrijf. Met deze methode voorkomt u fouten en tijdverlies, aangezien u niet steeds dezelfde gegevens in verschillende systemen hoeft in te voeren.
    - Informatie kopiëren, plakken of afdrukken van en naar andere programma’s uit het 2007 Microsoft Office-systeem, waaronder Word, Excel, Outlook en PowerPoint.
    - Tekenhulpmiddelen en tabellen in Office OneNote 2007 gebruiken om informatie van commentaar te voorzien, en moeiteloos te ordenen en te beheren.

    Snel de gewenste gegevens vinden

    Het vinden van informatie die u nodig hebt voor uw werk kan veel tijd in beslag nemen. Zoeken naar gegevens in notities op papier, in bestandsmappen, computerbestanden of netwerkshares vermindert de tijd die u aan uw werk kunt besteden en de positieve bijdrage die u aan uw bedrijf kunt leveren. De tijd die u besteedt aan zoeken, kunt u niet tegelijktijd besteden aan werken.

    Met Office OneNote 2007 kunt u de gewenste informatie moeiteloos en vliegensvlug vinden. Wanneer u met Office OneNote 2007 werkt, hoeft u niet te raden naar de locatie van belangrijke informatie, aangezien alles zich in hetzelfde programma bevindt. Geen geklik meer in bestandsmappen en geblader door de pagina's van papieren notitieblokken op zoek naar de gewenste gegevens. In plaats daarvan kunt u met krachtige zoekfuncties snel vinden wat u zoekt.

    Office OneNote 2007 biedt u ook de mogelijkheid om te zoeken in verschillende typen inhoud, zoals tekst in gescande documenten of afbeeldingen. Hoe makkelijker de toegang tot de feiten, des te gefundeerder de beslissingen die u en uw teamgenoten kunnen nemen. Met Office OneNote 2007 zoekt en vindt u snel trefwoorden in tekst en afbeeldingen.

    - Snel zoeken op trefwoorden in tekst, afbeeldingen en audio-opnamen die in Office OneNote 2007 zijn gemaakt.
    - Zoekresultaten met hyperlinks weergeven in een overzichtsvenster. Eén keer klikken en u krijgt de relevante resultaten te zien.
    - Alle geopende notitieblokken tegelijkertijd weergeven, notities moeiteloos schikken en herschikken met slepen en neerzetten, en hyperlinks toevoegen aan andere pagina's in uw notitieblok om snel relevante inhoud te vinden.
    - Taken makkelijk beheren met tweerichtingssynchronisatie tussen Office OneNote 2007 enerzijds en de 2003- en 2007-versies van Microsoft Office Outlook anderzijds.
    - Notities en andere gegevens koppelen aan specifieke contactpersonen in Office Outlook 2007 of Outlook 2003, zodat u zich optimaal kunt voorbereiden op besprekingen en informatie snel kunt terughalen.
    - Notities markeren met notitievlaggen. Dit zijn visueel geavanceerde pictogrammen aan de hand waarvan u makkelijk kunt terugkeren naar herinneringen, taken en andere actiepunten.

    Effectiever samenwerken

    Met teamleden op verschillende locaties die bovendien aan meerdere projecten werken, kunnen communicatie, coördinatie en het delen van informatie grote invloed hebben op de effectiviteit en productiviteit van de groep. Teams vertrouwen voor het delen van bestanden en informatie vaak volledig op e-mail, met de kans dat er verschillende bestandsversies en uitpuilende postvakken ontstaan. Taken, actiepunten, agenda's en knelpunten die zijn opgeslagen in statische documenten of systemen voor documentbeheer, zijn niet makkelijk bij te werken, bij te houden en niet altijd even toegankelijk. Daarbij kunnen meerdere mensen niet gelijktijdig aan dezelfde gegevens werken. Als een ieder voor zich informatie opslaat en bijhoudt, wordt het lastig om alle teamleden op hetzelfde moment met de neuzen dezelfde kant op te krijgen.

    Office OneNote 2007 bevordert de samenwerking tussen mensen door belemmeringen weg te nemen die zich voordoen met geïsoleerde gegevens in notities op papier, in bestandsmappen of op de computer van een van de teamleden. Het wordt veel eenvoudiger voor groepen om informatie te delen, productiever te werken en om projecten, problemen en doelstellingen efficiënt bij te houden.

    - In hetzelfde notitieblok (online of offline) samenwerken door gebruik te maken van gedeelde notitieblokken. Office OneNote 2007 beheert de wijzigingen die in het notitieblok worden aangebracht, waardoor versiebeheer en het uploaden van wijzigingen tot het verleden behoren.
    - Een kennisdatabase samenstellen voor het team, zodat iedereen toegang heeft tot dezelfde informatie. Op deze manier kunnen nieuwe teamleden zich snel inwerken en wordt voorkomen dat het wiel opnieuw wordt uitgevonden.
    - Notities delen met anderen die Office OneNote 2007 niet gebruiken. U doet dit door HTML-bestanden in e-mailberichten te versturen of door OneNote 2007-documenten op internet of intranetsites te publiceren.
    - Zelf bepalen welke notitieblokken u met teamgenoten deelt en welke u voor uzelf houdt. Gebruik wachtwoordbeveiliging om u ervan te verzekeren dat alleen bevoegden toegang krijgen.
    - Office OneNote 2007 benutten als gedeeld digitaal whiteboard. Hierdoor kunnen virtuele teams samenwerken in realtime en dezelfde set notities gelijktijdig weergeven en bewerken.
    Microsoft desktop publishing: OneNote 2007 (NO) Microsoft desktop publishing: OneNote 2007 (NO)
    https://www.centralpoint.nl/desktop-publishing/microsoft/onenote-2007-no-art-s26-01979-num-1187566/review/ Schrijf een review en win<br>een waardebon t.w.v. &euro;100,-
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier Whatsapp
    Contact opnemen
    Of zoek in ons aanbod van meer dan 1.000.000 producten:
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder