€ 0,-
Winkelwagen

Hewlett Packard Enterprise HPE 3 year Proactive Care Advanced Next business day Aruba 2920 48G POE Switch Service Garantie

Productcode: H1LY6E

Gratis
verzending
2.556,- excl. btw
3.092,76 incl. btw
Op voorraad (100)
Levertijd:
1 werkdag
Gratis Verzending!

Schrijf een review en help anderen met hun keuze door uw ervaring te delen.

  • Aantal jaar 3 jaar

productinformatie

Productbeschrijving

Download PDFBrochure downloaden

Hewlett Packard Enterprise HPE 3 year Proactive Care Advanced Next business day Aruba 2920 48G POE Switch Service Garantie kenmerken

HPE 3 year Proactive Care Advanced Next business day Aruba 2920 48G POE Switch Service

Hewlett Packard Enterprise HPE 3 year Proactive Care Advanced Next business day Aruba 2920 48G POE Switch Service, 3 jaar, 9x5, Next Business Day (NBD)

HPE Proactive Care Advanced Service breidt het aanbod van de HPE Proactive Care Service verder uit. Met deze service bent u in staat uw IT-investeringen te maximaliseren, de stabiliteit van uw IT-infrastructuur te vergroten, uw bedrijfs- en IT-projectdoelen te verwezenlijken en uw operationele kosten te reduceren. Uw eigen IT-team heeft hierdoor meer tijd voor andere belangrijke taken. Een aan u toegewezen HPE Account Support Manager (ASM) geeft op uw situatie toegesneden technisch en operationeel advies en informeert u over de best practices van HPE, die gebaseerd zijn op HPE's brede supportervaring. HPE Proactive Care Advanced is een tijdbesparende service die realtime bewaking en analyse van uw hardware biedt door deze te verbinden met HPE. U ontvangt gepersonaliseerde proactieve rapporten met aanbevelingen om problemen in uw IT-infrastructuur te voorkomen. Uw ASM kan specialistisch technisch advies geven en assistentie bieden als aanvulling op uw eigen IT-kennis en u helpen met specifieke projecten, prestatieverbetering en andere technische problemen.

Als zich een IT-incident voordoet, is een snelle, uitgebreide respons nodig om de impact op uw bedrijf zo beperkt mogelijk te houden. Een Technical Solution Specialist (TSS) van Hewlett Packard Enterprise zorgt voor een efficiënte gespreksafhandeling om het probleem snel op te lossen. Bij incidenten met Severity 1 wordt een Critical Event Manager (CEM) toegewezen die uw case beheert en u regelmatig status- en voortgangsupdates verstrekt.

Voor een zo snel mogelijke levering van support en services maakt HPE Proactive Care Advanced bij het bewaken van apparaten en het verzamelen van data, gebruik van remote support technologie1. Voor de beste resultaten met deze supportservice is de nieuwste versie van remote support technologie vereist.