• Contact of bel 088 - 4 300 300
  • •altijd gratis verzending
  • •meer dan 2.000.000 producten
  • •voor bedrijven & organisaties
Nederland Nederland
België België
Belgique Belgique
Centralpoint logo
0
Centralpoint logo
 
Contact
Account
0 € 0,-
Winkelwagen
Contact
Account
Live chat
  • Computers
    Laptops 2-in-1 laptops Chromebooks Desktop pc's Workstations All-in-one pc's Tablets Toetsenborden
    Muizen Laptoptassen Docking stations Webcams Thin Clients RAM-geheugen Configurators
    AcerDellHPLenovoMicrosoft

    Top-5 Beste zakelijke laptops

    Shop nu
  • Monitoren
    Monitoren Touchscreen monitoren Presentatieschermen Monitor-armen
    Beamers Projectieschermen Videokaarten
    DellHPiiyamaLGPhilips

    Top-10 Beste zakelijke monitoren

    Shop nu
  • Telecom
    Smartphones VoIP-telefoons DECT-telefoons
    Headsets Telefoonhoesjes Powerbanks
    AppleHuaweiSamsungAlle merken

    De beste smartphones voor zakelijk gebruik

    Shop nu
  • Netwerken
    Servers Switches Access points Routers
    Draadloze routers Firewalls IP-camera's UPS
    APCCiscoDellHewlett Packard EnterpriseNETGEAR
  • Printers & inkt
    Laserprinters Multifunctionals Inkjetprinters Grootformaat printers
    Inktcartridges Toners Labelprinters Scanners
    BrotherCanonEpsonHPOKI

    Top-5 zakelijke printers van 2021

    Shop nu
  • Opslag & Software
    SSD's Interne harde schijven Externe harde schijven NAS Geheugenkaarten
    USB-sticks Softwarelicenties Besturingssystemen Kantoorsoftware Antivirus & beveiliging
    KingstonSamsungSeagateToshiba

    Office 2019 en Office 365 met belangrijke en subtiele veranderingen

    Shop nu
  • Apple
    iPhone iPad iMac MacBook Watch Apple TV
    Apple at Work Beheer van Apple devices Apple Financial Services Mac As A Service Apple uitrolservice Garantie en support
    ZakelijkEducatieZorgOverheid

    Apple at Work

    Shop nu
  • Over ons
    Wie we zijn Referenties Onze IT-oplossingen
    Werken bij Centralpoint Persberichten
    Nieuws & aanbiedingen

    Wij zijn Centralpoint, aangenaam

    Shop nu
Home
aanvullende garantie
Acronis Backup for Windows Server Essentials v11.5 Advantage Premium 1Y RNW Garantie

Acronis Backup for Windows Server Essentials v11.5 Advantage Premium 1Y RNW Garantie

Productcode: G1EXRPZZE21

Ga naar de Acronis shop
Gratis
verzending
Acronis G1EXRPZZE21 aanvullende garantie
Acronis G1EXRPZZE21 aanvullende garantie
75,- excl. btw
90,75 incl. btw
Voorraad herinnering
Op voorraad (100)
Levertijd:
1 werkdag
Gratis Verzending!

Schrijf een review en help anderen met hun keuze door uw ervaring te delen.

Product is aan uw favorieten toegevoegd
Categorie: aanvullende garantie
  • Aantal jaar 1 jaar

Acronis Backup for Windows Server Essentials v11.5 Advantage Premium 1Y RNW Garantie

Acronis Backup for Windows Server Essentials v11.5 Advantage Premium 1Y RNW Garantie

Productcode: G1EXRPZZE21

productinformatie

Productbeschrijving

Acronis Backup for Windows Server Essentials v11.5 Advantage Premium 1Y RNW Garantie kenmerken

Backup for Windows Server Essentials v11.5 Advantage Premium 1Y Renewal, 24x7, EDU, REG, volume, 1 lic, ESD

Acronis Backup for Windows Server Essentials v11.5 Advantage Premium 1Y RNW, 1 licentie(s), 1 jaar, 24x7

Acronis Advantage® Delivers Enhanced Support and Maintenance to Customers Worldwide
Designed to meet the customer service, support, and troubleshooting demands of our home and corporate customers, the Acronis Advantage program provides a variety of support options including a self service, pay-per-incident or subscription plan.

An enhanced self-service knowledge base library, expanded pay-per-incident support, and three subscription-based support programs aimed to provide customers with world-class service, at a level and cost that meet specific support needs. For the Acronis® line of corporate products, the first year subscription of either the Acronis Advantage Standard or Premier level of service is included. Home customers can take advantage of an optional annual subscription service or pay per incident plan

The Acronis Advantage program offers:
- A personalized and flexible array of services
- Premier service levels featuring fast response times to critical issues
- Direct interaction with knowledgeable Acronis support professionals
- Help for organizations in meeting their service level agreement (SLA) and Continuity of Operations Programs (COOP) requirements

Acronis Advantage for Business products
There are two versions of the Acronis Advantage program:

- Acronis Advantage Standard – Offers 12 x 5 support services Monday through Friday, 8am-8pm EST via phone, chat, and email with one of our dedicated support professionals. In the event of a critical system error, an engineer will respond within one business day. The first year of service is included with the Acronis line of corporate products.
- Acronis Advantage Premier – Offers 24 x 7 support services available via phone, chat, and email. Acronis Advantage Premier customers receive priority support in the event of a business-critical system error (severity A), customers will receive the initial response within one hour. The first year of service is included with the Acronis line of corporate products.

Acronis Advantage for Personal products
- Standard Support 24 x 7* via email and chat within 30 days after the purchase.
- Pay Per Incident - An expanded program that allows customers to purchase a single priority support incident, handled by one of Acronis’ dedicated support professionals, later 30 days after purchase.

*Please note that phone and chat support is only provided in English during non-business hours.

Additional Support Service Enhancements:
Online Troubleshooter — A web-based tool designed to give rapid access to an issue-specific knowledge base that will help solve problems and pre-load their support issue into a response system for a faster turnaround.

Knowledge Base — newly updated with articles detailing how to install products, technical solutions, and tips on how to maximize the capabilities of Acronis products. An enhanced search engine speeds access to relevant articles.

Recovery Issues Support — Acronis provides warranty support for all recovery problems at no charge.

Laptops
Monitoren
Smartphones
Servers
Laserprinters
SSD's
iPhone
Wie we zijn

Of zoek in ons aanbod van meer dan 2.000.000 producten:

  • meer dan

    2.000.000 producten

  • meer dan

    3.000 merkfabrikanten

  • snelle levertijden

  • altijd gratis verzending

Nieuwsbrief
Mooie aanbiedingen van Centralpoint als eerste ontvangen?

Ontvang wekelijks per e-mail onze nieuwsbrief met daarin meer informatie over onze producten en diensten, en natuurlijk mooie aanbiedingen. Hoe wij omgaan met uw gegevens, kunt u lezen in onze privacy- en cookieverklaring.

Persoonlijk advies nodig?

088 - 4 300 300

Werkdagen van 8:30 - 17:30 uur

Verstuur bericht

naar verkoop@centralpoint.nl of via contactformulier

Chat direct

via ons Contact  of via WhatsApp

Of tweet je vraag via Message @centralpoint_nl
Over Centralpoint

Centralpoint is de grootste IT-reseller van de Benelux en adviseert merkonafhankelijk heel werkend Nederland en België over concrete IT-oplossingen. Of het nu gaat om een overheidsinstelling of een zelfstandige. Wij hebben voor elke organisatie een passende IT- oplossing. Centralpoint ondersteunt u onder andere met consultancy, e-commerce-oplossingen en dienstverlening rondom beheer, beveiliging en logistiek van IT-hardware. Uw centrale aanspreekpunt staat altijd voor u klaar.

Volg ons

Centralpoint © Copyright 2001-2020

Nederland
België
Belgique
  • Thuiswinkel Zakelijk Waarborg
  • Centralpoint is ISO 9001 gecertificeerd
  • Centralpoint is ISO 14001 gecertificeerd
  • Apple Authorised Reseller
  • Cisco Premier Partner
  • Dell EMC
  • HP Platinum Partner