• live chat of Contact of bel 020 - 347 23 23
  • geen verzendkosten vanaf €29,95
  • meer dan 1.000.000 producten
  • 0
    0,- excl. btw
    0,- incl. btw
  • Klantenservice

    Wij helpen u graag.
    Typ hier kort en bondig uw vraag.

    Zoeken naar producten doet u in de zoekbalk helemaal bovenin beeld.

    Bellen of chatten kan natuurlijk ook
    Bel: 020 - 347 23 23 (werkdagen 09:00 / 17:30 uur)
    live chat

    Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt?

    Betalingen via Ideal of Creditcard zien wij direct binnenkomen. Betalingen via de Rabobank of telefonische overboekingen zien wij dezelfde dag nog binnenkomen. Via telebankieren of giro worden deze de volgende werkdag verwerkt. De gemiddelde tijd voor het overboeken met een acceptgiro is ongeveer 5 werkdagen. Betalingen via een eigen overschrijvingsbewijs of rechtstreeks gedaan op het postkantoor kennen een gemiddelde verwerkingstijd tussen de 5 en 10 werkdagen.

    Zodra uw betaling bij ons is binnengekomen, ontvangt u daarvan per e-mail een bevestiging.

    Suggesties
    1. Is het mogelijk om op rekening te bestellen?
    2. Privacy Policy en regels omtrent cookies
    3. Hoe moet ik betalen?
    4. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? (levertijd)
    5. Mastercard en Visa
    6. Heb ik als particulier recht op de afkoelingsperiode?
    7. Wie is Centralpoint.nl?
    8. Welke betalingsmethoden heeft Centralpoint.nl?
    9. Waar kan ik terecht voor suggesties en klachten?
    10. Waarom vraagt Centralpoint.nl een vooruitbetaling?
    11. Ik heb een betaling gedaan, hoe weet ik zeker dat ik heb betaald?
    12. Wat betekent 'wacht op autorisatie'? (81)
    13. Heeft u een veilige website?
    14. Hoe werkt iDEAL?
    15. Met digitale acceptgiro uw online bestelling betalen via AfterPay
    16. Kan ik als bedrijf op krediet kopen?
    17. Kan ik een product retourneren?
    18. Tegenstrijdige consumenten
    19. Hoe betaal ik met mijn PayPal-rekening?
    20. Wat betekent 'wacht op goedkeuring'? (80)
    21. Wat gebeurt er als mijn creditcardbetaling wordt geweigerd?
    22. Op welke manieren worden de artikelen verzonden?
    23. Hoeveel omzet en klanten heeft Centralpoint.nl?
    24. Wat moet ik doen bij melding 'verzenden mislukt'? (05)
    25. Wat houdt een manco in?
    26. Krijg ik mijn geld retour?
    27. Hoe moet ik de producten die ik wil retourneren aanbieden?
    28. Moet ik een driver installeren voor een monitor?
    29. Kan ik het afleveradres na verzending nog aanpassen?
    30. Optimale beveiliging tijdens uw betaling
    31. Wat betekent de orderstatus 'wordt verwerkt'? (20)
    32. Kan ik een product langsbrengen?
    33. Kan ik een bestelling wijzigen?
    34. Wat betekent de status: 'goedgekeurd'? (10)
    35. Mijn order staat nog op 'status 80'?
    36. Als ik mijn harddrive laat repareren, krijg ik dan mijn data terug?
    37. Hoe werkt het als ik een product koop dat downloadable is?
    38. Wat betekent de status: 'krediet beoordeling'? (85)
    Hulp nodig? Chat met ons Bel met ons Contactformulier
    Contact opnemen
    naar
    boven
    U gebruikt een oude versie van Internet Explorer

    Helaas worden oude versies van Internet Explorer niet meer ondersteund op deze website. Wij raden u aan over te schakelen naar een modernere internetbrowser. U kunt natuurlijk kiezen voor de laatste versie van Internet Explorer, maar beter nog kiest u voor Google Chrome, Mozilla Firefox of Apple Safari. Deze browsers zijn veelal sneller en veiliger en voldoen beter aan de webstandaarden.

    Ok, ik heb het gelezen, maar wil toch verder